Hodnocení obchodu
Super
Zásilka přišla v pořádku a v krátké době.
Dobrý den,
děkujeme, že jste se podělila o svou zpětnou vazbu. Velmi si vážíme, že nám pomáháte zlepšovat naše služby a produkty.
Chápeme, že balení je součástí celkové zkušenosti s nákupem, a omlouváme se, pokud neodpovídalo vašim očekáváním. Věříme, že každý detail je důležitý, a proto v současné době pracujeme na vylepšení balení, aby naše produkty dorazily k zákazníkům v co nejlepší podobě. :)
Pokud byste byla ochotná, rádi bychom věděli, co konkrétně na kvalitě balení nebo samotného produktu vám nevyhovovalo. Vaše konkrétní zpětná vazba by nám velmi pomohla při zlepšování našich služeb. Pokud máte chvíli, prosím, neváhejte nám napsat na info@mabell.cz
Vážíme si vaší trpělivosti a děkujeme za tuto zpětnou vazbu. Posnažíme se, aby vaše budoucí zkušenosti s naším obchodem byly co nejlepší.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Mabell.cz
Prstýnek nemá požadování velikost,je malí
Dobrý den,
je nám moc líto, že vám nevyhovuje velikost zakoupeného prstýnku. Vůbec se však nemusíte obávat – rádi vám prstýnek bez problémů vyměníme za správnou velikost. :)
Stačí, když využijete následující odkaz, kde najdete všechny potřebné informace a postup, jak nám prstýnek vrátit a obdržet výměnu: https://www.mabell.cz/reklamace-vraceni-zbozi/.
Pokud budete potřebovat jakoukoli další pomoc nebo budete mít jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme, aby byla vaše zkušenost s nákupem co nejlepší. :)
S pozdravem,
Mabell.cz
Krásně šperky,rychle dodani
Pohoda, rychlé dodání
Velký výběr zboží
Krásný, ale nepraktický!!!
Velmi dobrá komunikace hezké zboží
Dodání rychle zboží doporučuji
Nakoupeno 2.krat a moc se mi líbí šperky. Cena dostupná
Objednávka se prý stratila u dopravce. Ale dopravce mi nenapsal ani že by ji převzal
Dobrý den,
děkujeme, že jste nás informovali o situaci s vaší objednávkou. Velmi nás mrzí, že došlo k problémům s doručením a že jste od dopravce neobdržela žádnou informaci o převzetí zásilky.
Po prošetření jsme zjistili, že zásilka byla dočasně ztracena v systému dopravce. Tuto situaci jsme již s dopravcem probrali a udělali vše, co bylo v našich silách, aby došlo k jejímu co nejrychlejšímu vyřešení. Podle nejnovějších informací je právě na doručení k vám. :)
Zároveň jsme vám poslali e-mail, kde jsme vám poskytli malou kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti. Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou a proto věříme, že se nám podaří vás tímto způsobem potěšit.
Děkujeme za vaši trpělivost a věříme, že objednávka dorazí k vám co nejdříve. Pokud budete mít jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Mabell.cz
Výborná komunikace, rychlé vyřízení objednávky i dodání zboží. Obchod mohu jen vřele doporučit.