Hodnocení obchodu
Opakovaně dobrá zkušenost.
Spokojenost i s předchozí objednávkou.
Tehdy i reklamace proběhla korektně...děkuji Vám i za hezkou novoroční pozornost...sleva 125 kč. Hodně úspěchů ve Vašem podnikání.
Hezký den.
super obchod, vše přišlo v pořádku.
Hezké zboží,rychlé dodání …
Doporučuji. Jeden z mála obchodů, který si je vědom toho, jak nafotit zboží.
Maximální spokojenost
Rychlé doručení.
kvalitní zboží za dobrou cenu
Dobré ceny, spolehlivost
Nakup proběhl rychle s vše v pořádku.
Bohužel ani po týdnu nemám zboží doručeno, je stále na cestě, ačkoliv při objednaní bylo uvedeno, že šperky u mě budou asi za 2 dny
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi a upřímně se ospravedlňujeme za nepříjemnosti způsobené zpožděním zásílky.
Všechny zásilky expedujeme ze Slovenské republiky a doby doručení dle konkrétních přepravců se liší. Informujeme o tom i na naší stránce https://www.mabell.cz/doprava-platba/
Doručení kurýrem PPL, kterého jste si zvolili trvá ze Slovenska cca 2 - 4 dny od expedice. V případě doručení přes Zásilkovnu jsou to však 1-2 dny tak, jak píšeme na našich stránkách.
Po kontrole systému by doručování vašeho balíčku mělo probíhat během dnešního dne, tedy 4 den od expedice. Opoždění doručení mohl způsobit také slovenský státní svátek, který byl 6.1., za co se vám moc omlouváme.
Věříme, že doručení proběhne v pořádku a budete se svojí objednávkou spokojena.
V případě jakýchkoli doplňujících dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese info@mabell.cz nebo telefonicky na čísle +420 705 948 804. Rádi vám pomůžeme.
Děkujeme za vaše pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dně,
Mabell.cz
Rychle dodani a vse je stejne jako na obrazku
Rychlost, komunikace,vše ke spokojenosti.
Všechno zboží je moc pěkné a jsem spokojená.
Jsem spokojená,ale nedařilo se mi vyzvednout z Alza boxu je to složité nakonec mi pomohla kolemjdoucí jinak bych zboží musela nechat v boxu
Dobrý den,
děkujeme vám za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že jste měla komplikace s doručením vaší objednávky a vyzvednutím z výdejního boxu. Zároveň nás těší, že se situace nakonec vyřešila a někdo vám s tím pomohl. :)
Podle údajů z vaší objednávky byl balíček nejprve doručován na vaši zvolenou adresu. Po neúspěšném pokusu o doručení, pravděpodobně kvůli nemožnosti spojení se s vámi telefonicky, byl balíček uložen do výdejního boxu, aby si ho bylo možné vyzvednout v čase, který vám bude vyhovovat.
Abychom předešli podobným nepříjemnostem v budoucnu, doporučujeme při další objednávce zvolit možnost doručení na konkrétní výdejní místo nebo pobočku pošty. Tímto způsobem si můžete přesně vybrat místo, které vám nejvíce vyhovuje. Pokud byste potřebovala s výběrem pomoci, rádi vám poradíme.
Ještě jednou děkujeme za vaši zpětnou vazbu a věříme, že vaše další zkušenost s námi bude už jen pozitivní. :)
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Mabell.cz
Zboží dorazí docela rychle a v perfektním stavu.
Pohodlný nákup.⁹