Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Nemam co dodat, vše proběhlo v poradku
Krásné naušnice, dobře se vybírá dle fotek přímo na uchu-člověk má lepší představu. Slevovým poukazem jsem udělala kolegyni velkou radost.
Zatim spokojenost vše krásné jako na obrázku.Rychlé dodání!!!!
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Velice si vážíme, že jste si našla čas a podělili se o vaši zkušenost.
Upřímně se omlouváme za nepříjemnosti způsobené zpožděním doručení vašeho balíčku.
Naší prioritou je, aby všechny objednávky byly expedovány včas, což se nám podařilo i ve vašem případe. Někdy se ale přesto bohužel vyskytnou nepředvídatelné okolnosti mimo naše síly.
Vaši zásilku jsme expedovali v úterý 25.2, tedy už v den zadání vaší objednávky, o čem jste byla informována emailovou zprávou.
Vaše zásilka se během přepravy někde záhadně zdržela a doručení proběhlo až v pondělí 3.3.
Bohužel na způsoby práce jednotlivých přepravců nemáme žádný dosah a zdržení přepravy nás nesmírně mrzí.
Chápeme, že delší doba dodání může být frustrující, a jménem přepravce se vám za zpoždění upřímně omlouváme. Doufáme, že jsme vám zpožděním doručení nezpůsobili velké komplikace.
Věříme, že zboží, které jste obdržela, splnilo vaše očekávání a byla jste s nákupem u nás spokojena.
Pokud byste měla jakékoli doplňující dotazy, neváhejte nás kontaktovat přímo na e-mailové adrese info@mabell.cz nebo telefonicky na čísle +420 705 948 804. Jsme tu pro to, abychom vám pomohli.
Děkujeme vám za pochopení a těšíme se na vaši příští návštěvu. Budeme se snažit, aby váš další nákup stejně i jako doprava už byly v naprostém pořádku.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Mabell.cz
Jsem moc spokojená. Zboží přišlo rychle, pečlivě zabalené, s dárečkem navíc. Produkty odpovídají vyobrazení na e-shopu.
nadherne sperky super
Spokojenost
Už mám dvoje naušnice,a jsem velmi spokojená.Do budoucna budu nadále objednávat.Můžu jen a jen doporučit.
Vše ok.
Jsem velmi spokojená zboží je překrásné. Vždy budu objednávat.
Paráda
Objednala jsem si náušnice z chirurgické oceli s kytičkami. Bohužel, na jedné náušnici byla kytička utržená, tudíž mi dorazily z obchodu náušnice rozbité.
Dobrý den,
děkujeme, že jste se s námi podělila o vaši zkušenost.
Mrzí nás, že jste obdrželi náušnici, která nebyla zcela v pořádku. Vaše spokojenost je pro nás opravdu moc důležitá a vždy se snažíme, aby nákup byl pro naše zákazníky pokaždé jen příjemným zážitkem.
Je vysoce pravděpodobné, že se poškození událo během ne zrovna nejšetrnější přepravy. Při balení si dáváme velký pozor, aby se expedovaly jen šperky, které jsou ve 100% stavu. Za způsobené nepříjemnosti se vám velice omlouváme.
Vaše náušnice vám samozřejmě rádi zreklamujeme.
Určitě se postaráme o výměnu tohoto produktu, nebo budete-li chtít, zajistíme vrácení peněz – podle toho, co vám bude více vyhovovat.
Návod jak postupovat při reklamaci naleznete na tomto odkazu:
https://www.mabell.cz/reklamace-vraceni-zbozi/
Uděláme maximum, abychom situaci vyřešili k vaší spokojenosti.
Pokud byste měli jakékoli další dotazy nebo potřebovali pomoc, neváhejte nás kontaktovat na emailové adrese info@mabell.cz. Jsme tady pro Vás a rádi Vám pomůžeme
Ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme, že nám dáte příležitost tuhle nepříjemnou situaci napravit.
S pozdravem a přáním hezkého dně,
Mabell.cz
Super rychlost
Nemohu nic vytknout
Objednala jsem krásné stříbrné hodinky, přišly bílé a vypadaly jak z tržiště. Už nikdy více!
Dobrý den,
děkujeme, že jste nám zanechali svoji zpětnou vazbu.
Velice nás mrzí, že jste nebyla se svojí zásielkou spokojena.
Podle vašich slov si myslíme, že se pravděpodobně udělala chyba při expedici a byl vám omylem zaslán nesprávný druh hodinek.
Chtěli bychom se Vám upřímně omluvit za způsobené nepříjemnosti.
Uvedená situace je výjimečná a určitě není v našem obchodě standardem.
Rádi bychom tuto situaci co nejrychleji napravit a zajistit, abyste byla s našimi službami spokojena. Chtěli bychom vás laskavě poprosit vyplnit formulář, na jehož základě vám produkt vyměníme nebo vrátíme vaše peníze zpět na účet.
Návod k vrácení či výměně naleznete zde:
https://www.mabell.cz/reklamace-vraceni-zbozi/
Chápeme, že tato situace je velmi frustrující, a ujišťujeme Vás, že se budeme snažit, aby se podobný problém v budoucnosti již jistě neopakoval.
Uděláme maximum, abychom tuhle situaci vyřešili k vaší spokojenosti.
Vždy se snažíme být féroví a zodpovědní, proto máte-li jakékoli další otázky, neváhejte nás kontaktovat na emailové adrese info@mabell.cz. Rádi Vám pomůžeme.
Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené nepříjemnosti a předem děkujeme za vaše pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dně,
Mabell.cz