Obchodní podmínky
Internetového obchodu mabell.cz
Článek I
Všeobecná ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z uzavření kupní smlouvy na dálku mezi prodávajícím a kupujícím, jejímž předmětem je prodej a koupě zboží prostřednictvím internetového obchodu www.mabell.cz.
2. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy specifikované v čl. 1 odst. 1 těchto obchodních podmínek. V případě, že prodávající a kupující uzavřou písemnou kupní smlouvu, ve které si dohodnou podmínky odlišné od všeobecných obchodních podmínek, budou ustanovení kupní smlouvy upřednostněny před všeobecnými obchodními podmínkami.
3. Předmětem těchto obchodních podmínek je vymezení práv a povinností smluvních stran vyplývajících z kupní smlouvy a poskytnutí informací podle § 3 odst. 1 zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a dalších příslušných právních předpisů.
4. Tyto obchodní podmínky jsou vypracovány v souladu se:
- zákonem č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,
- zákonem č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů,
- zákonem č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
- zákonem č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů,
- zákonem č. 22/2003 Sb. o elektronickém obchodu a o změně zákona č. 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele a o změně některých zákonů, ve znění zákona č. 284/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů,
- zákonem č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů ve znění pozdějších předpisů
a s dalšími příslušnými právními předpisy.
5. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na stránce internetového obchodu www.mabell.cz a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.
6. Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že se s obchodními podmínkami důkladně seznámil a jejich obsahu porozuměl.
Článek II
Vymezení pojmů
1. Prodávajícím je provozovatel internetového obchodu www.mabell.cz:
Obchodní jméno: Ecomm Trade s. r. o.
Registrace: Obchodní registr Okresního soudu Banská Bystrica, odd. Sro, vl. č. 40343/S
Sídlo: 1. mája 909/22, 981 01 Hnúšťa
IČO: 53515871
IČ DPH: SK2121391195
Zast.: Lenka Tomengová, jednatel
email: info@mabell.cz
tel.: +420 705 948 804
2. Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo využívá služeb, a to buď jako spotřebitel, nebo podnikatel.
3. Kupujícím spotřebitelem je ve smyslu § 2 písm. a) zák. č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon o ochraně spotřebitele) fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.
4. Spotřebitelskou smlouvou je každá smlouva bez ohledu na právní formu, kterou uzavírá prodávající se spotřebitelem.
5. Smlouvou uzavřenou na dálku je smlouva mezi prodávajícím a kupujícím sjednána a uzavřena výhradně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků dálkové komunikace bez současné fyzické přítomnosti prodávajícího a spotřebitele zejména využitím webového sídla, elektronické pošty, telefonu, faxu, adresního listu nebo nabídkového katalogu.
6. Kupujícím podnikatelem je ve smyslu § 2 odst. 2 zák. č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Obch. zák."):
- osoba zapsaná v obchodním rejstříku,
- osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění,
- osoba, která podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů,
- fyzická osoba, která provozuje zemědělskou výrobu a je zapsána do evidence podle zvláštního předpisu.
7. Orgánem dozoru je:
Slovenská obchodní inspekce (SOI)
Inspektorát SOI pro Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 048/412 49 69, 048/415 18 71, 048/415 18 73
fax č. 048/412 46 93
Článek III
Uzavření kupní smlouvy
1. Seznam zboží na stránkách internetového obchodu www.mabell.cz je katalogem běžně dodávaného zboží a prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost všech uvedených výrobků. Dostupnost zboží je uvedena u každého produktu zvlášť, příp. bude potvrzena prodávajícím na základě poptávky kupujícího.
2. Zboží nabízené prodávajícím je možné objednat prostřednictvím některého z následujících prostředků dálkové komunikace:
- webového sídla www.mabell.cz
- emailem
- telefonicky.
3. Při nákupu prostřednictvím internetového obchodu postupujete tak, že vybrané zboží umístěte do košíku kliknutím "Přidat do košíku". Po ukončení nakupování kliknutím na nákupní košík se dostanete na podstránku nákupního košíku, kde po sumarizaci vybraného zboží kliknutím na "Pokračovat" zvolíte způsob dodání a způsob platby. Kliknutím na "Pokračovat" na následující podstránce vyplníte fakturační údaje a následně kliknutím na "Odeslat objednávku s povinností platby" svou objednávku závazně potvrdíte.
4. Při nákupu prostřednictvím emailu zájemce odešle na email s objednávkou, která obsahuje fakturační údaje zákazníka, email a tel. č., název a kód produktu, cenu, způsob dodání a zaplacení. Při nákupu prostřednictvím telefonu tyto údaje sdělí do telefonu a následně mu prodávající potvrdí uzavření smlouvy mailem.
5. Objednávka uskutečněná prostřednictvím jakéhokoliv prostředku dálkové komunikace je závazná.
6. Po přijetí závazné objednávky prodávající potvrdí uzavření kupní smlouvy emailem. Doručením potvrzení se považuje kupní smlouva za uzavřenou. Takto uzavřená smlouva je závazná, měnit nebo zrušit ji lze pouze na základě dohody obou smluvních stran nebo ze zákonných důvodů.
7. Kupní smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím je prodávajícím archivována po dobu nejméně pěti let za účelem jejího úspěšného plnění a plnění si povinnosti prodávajícího vyplývající mu ze zvláštních právních předpisů. Kupní smlouva není přístupná třetím nezúčastněným stranám.
Článek IV
Uživatelský účet
1. Kupující se může při zadávání objednávky nebo kdykoliv jindy registrovat na stránce a vytvořit si uživatelský účet.
2. Vytvoření uživatelského účtu je bezplatné.
3. Kupující je povinen uvést v registračním formuláři pravdivé údaje v rozsahu uvedeném prodávajícím.
Článek V
Práva a povinnosti smluvních stran
1. Předmětem kupní smlouvy jsou práva a povinnosti smluvních stran.
2. Prodávající je povinen zejména:
- poskytnout spotřebiteli informace podle příslušných ustanovení zákona o ochraně spotřebitele a zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a dalších příslušných právních předpisů,
- zabalit zboží na přepravu tak, aby nedošlo k jeho poškození,
- dodat spotřebiteli objednané zboží do místa určení řádně a včas,
- dodat kupujícímu nejpozději spolu se zbožím všechny doklady potřebné k řádnému převzetí a užívání zboží v souladu s příslušnými právními předpisy.
3. Prodávající má právo na zaplacení kupní ceny řádně a včas.
4. Kupující je povinen zejména:
- včas převzít zboží v místě určení,
- zaplatit prodávajícímu dohodnutou kupní cenu ve lhůtě splatnosti včetně nákladů na doručení zboží, pokud se strany nedohodly, že náklady na doručení zboží nese prodávající,
- potvrdit v dodacím listu převzetí zboží svým podpisem nebo podpisem jím pověřené osoby.
5. Kupující má právo na dodání zboží prodávajícím řádně a včas.
Článek VI
Cena zboží nebo služby
1. Ceny jednotlivých produktů jsou na stránkách internetového obchodu www.mabell.cz aktuální a platné. Uváděny jsou s daní přidané hodnoty (DPH) v zákonné výši, jelikož prodávající je jejím plátcem.
2. Konečná cena je sumární cena uváděna v objednávkovém formuláři těsně před odesláním závazné objednávky. Konečná cena je uváděna včetně daní a poplatků (např. poštovné), které musí kupující zaplatit pro získání zboží. Tuto cenu lze měnit pouze na základě vzájemné dohody obou stran.
3. Dokladem o prodeji včetně ceny zboží je faktura (daňový doklad), která je doručena emailem, přičemž zároveň slouží jako dodací a záruční list.
Článek VII
Poštovné a balné
1. Náklady na dodání zboží nese kupující, pokud není mezi smluvními stranami dohodnuto jinak.
2. Kupující si může zvolit některý z následujících způsobů dopravy:
- Kurýrem PPL
- Českou poštou
3. Náklady na dodání zboží do zahraničí budou vypočítány individuálně na základě hmotnosti zboží.
4. Prodávající si balné neúčtuje.
Článek VIII
Platební podmínky
1. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu dohodnutou v kupní smlouvě včetně nákladů na doručení zboží, a to ve lhůtě splatnosti, nejpozději však při převzetí zboží.
2. Kupující může kupní cenu zaplatit následujícími způsoby:
Na dobírku
Cenu za objednané zboží kupující zaplatí až při jeho převzetí na poště nebo od kurýra. Při tomto způsobu platby účtujeme k ceně objednávky cenu za dobírku, která je započtena v ceně objednávky. Poplatek za dobírku je 0,49 € s DPH k ceně poštovného.
Platba online platební kartou
Cenu za objednané zboží zaplatí kupující online přes platební bránu.
Platba bankovním převodem
Za zboží zaplatí kupující předem bankovním převodem nebo vkladem na účet.
Článek IX
Dodací podmínky
1. Zboží, které je skladem, se prodávající zavazuje expedovat do 3 dnů ode dne potvrzení objednávky.
2. Pokud není možné zboží dodat v uvedené lhůtě, dohodnou se smluvní strany na poskytnutí dodatečné lhůty k plnění. O dodání zboží bude kupující informován mailem.
3. Kupující převezme zboží v místě, které je uvedeno v objednávce.
4. Od okamžiku předání zboží k přepravě dopravci odpovídá za případnou škodu dopravce. Z uvedeného důvodu je nutné, aby kupující nebo jím pověřená osoba při přebírání zboží zkontrolovala, zda obal, ve kterém je zboží zabaleno, není poškozen. V případě jeho poškození je třeba na místě sepsat s dopravcem záznam o zjištěných vadách způsobených během přepravy.
5. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou. O této skutečnosti je třeba sepsat s dopravcem záznam.
6. V případě, že kupující zboží převezme i přes evidentní poškození obalu, prodávající nemusí uznat případné pozdější reklamace z tohoto důvodu.
7. Po převzetí zboží kupující zboží prohlédne a případné poškození nebo neúplnou zásilku oznámí prodávajícímu e-mailem na info@mabell.sk
8. Kupující je v případě nedodání zboží ve lhůtě dle čl. IX odst. 1 těchto obchodních podmínek oprávněn odstoupit od kupní smlouvy.
Článek X
Nabytí vlastnictví a přechod nebezpečí škody na zboží
1. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží jeho převzetím na místě dodání, které určil.
2. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího. Když tak neučiní včas, tak v době, kdy mu prodávající umožní nakládat se zbožím a kupující zboží nepřevezme.
Článek XI
Odstoupení od smlouvy
1. Odstoupení od smlouvy kupujícího, kterým je spotřebitel, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
2. Spotřebitel je oprávněn i bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku do 14 dnů ode dne převzetí zboží.
3. Zboží se považuje za převzaté spotřebitelem v okamžiku, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo se
- zboží objednané spotřebitelem v jedné objednávce dodá odděleně, okamžikem převzetí zboží, který byl dodán jako poslední,
- dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,
- zboží dodává opakovaně v určeném období okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.
4. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
5. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je
- prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele,
- prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
a v jiných případech stanovených zákonem.
6. Spotřebitel může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy u prodávajícího v listinné podobě nebo emailem, přičemž použít může formulář pro odstoupení od smlouvy.
7. Právní úkon směřující k odstoupení od smlouvy je možné zaslat v listinné podobě na adresu:
Ecomm Trade s. r. o. - Mabell / ID 25816, Rybníky IV 738, 763 02 Zlín
nebo mailem na info@mabell.cz
8. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den uvedené lhůty.
9. Spotřebitel je povinen nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy zaslat zboží zpět nebo jej předat prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. Lhůta podle věty první se považuje za zachovanou, jestliže bylo zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den lhůty.
Spotřebitel zašle zboží prodávajícímu na následující adresu:
Ecomm Trade s. r. o. - Mabell / ID 25816, Rybníky IV 738, 763 02 Zlín
10. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků . Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli uvedené platby stejným způsobem, jaký použil spotřebitel při své platbě. Tím není dotčeno právo spotřebitele dohodnout se s prodávajícím na jiném způsobu platby, pokud v souvislosti s tím spotřebiteli nebudou účtovány žádné další poplatky.
11. Strany se mohou dohodnout, že místo vrácení kupní ceny prodávající vymění vrácené zboží za jiné zboží z nabídky v odpovídající hodnotě.
12. Při odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží, prodávající není povinen vrátit spotřebiteli platby před tím, než mu je zboží doručeno nebo dokud spotřebitel neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.
13. Prodávající není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob doručení, jako je nejlevnější běžný způsob doručení nabízen prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil spotřebitel, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízené prodávajícím.
14. V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady na vrácení zboží prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží.
15. V případě odstoupení od smlouvy spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastnosti a funkčnosti zboží.
16. Prodávající doporučuje kupujícímu pojistit zboží, které je předmětem vrácení. Riziko vzniku škody na zboží, které je předmětem vrácení, nese kupující až do okamžiku převzetí tohoto zboží prodávajícím.
17. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží zaslané kupujícím na dobírku.
18. Odstoupení od smlouvy kupujícím podnikatelem se řídí příslušnými ustanoveními Obch. zák.
19. Prodávající má právo odstoupit od smlouvy, pokud není schopen dodat kupujícímu zboží řádně a včas, zejména z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží.
Článek XII
Řešení sporů
1. Právní vztahy, které vzniknou mezi prodávajícím a kupujícím v souvislosti s používáním internetového obchodu a uzavřením smluvního vztahu, se řídí právním řádem Slovenské republiky.
2. Účastníci tohoto právního vztahu se dohodli, že v případě vzniku sporu je dána příslušnost soudů Slovenské republiky.
3. V případě vzniku sporu mezi prodávajícím a kupujícím spotřebitelem je spotřebitel oprávněn obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu, pokud není spotřebitel spokojen se způsobem vyřízení reklamace nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Žádost o nápravu je možné zaslat elektronickou poštou na e-mail info@mabell.sk nebo poštou na adresu prodávajícího. Pokud prodávající na žádost odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu některému ze subjektů alternativního řešení sporů.
4. Podmínky alternativního řešení sporu upravuje zákon č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení sporů.
5. Spotřebitel může podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu na příslušný subjekt alternativního řešení sporů, kterým je právnická osoba zapsaná v seznamu vedeném Ministerstvem vnitra SR nebo Slovenská obchodní inspekce (www.soi.sk).
6. Spotřebitel může podat stížnost prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, provozovanou EU. Stížnost lze podat vyplněním online formuláře na stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm. Právo volby mezi subjekty alternativního řešení sporů má spotřebitel.
7. Řešení sporů některým ze subjektů alternativního řešení sporů se může domáhat pouze spotřebitel. Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.
8. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporů vyplývajících ze spotřebitelských smluv uzavřených na dálku.
9. Subjekt alternativního řešení sporů může návrh odmítnout v zákonem stanovených případech, například pokud vyčíslená hodnota sporu nepřesahuje částku 20 eur nebo pokud podá spotřebitel návrh po uplynutí jednoho roku ode dne doručení zamítavé odpovědi prodávajícího nebo marného uplynutí 30denní lhůty pro vyjádření k žádosti.
10. Alternativní řešení sporů je v zásadě bezplatné. Subjekt alternativního řešení sporů může od spotřebitele požadovat poplatek za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výšky 5 eur.
11. Subjekt alternativního řešení sporů postupuje při alternativním řešení sporu tak, aby byl spor co nejrychleji vyřešen, předchází zbytečným průtahům, jedná hospodárně a bez zbytečného a nepřiměřeného zatěžování stran sporu a jiných osob; pokud je to možné, při komunikaci využívá zejména telefonický kontakt a elektronické prostředky.
12. Subjekt alternativního řešení sporů ukončí alternativní řešení sporu do 90 dnů ode dne jeho zahájení. Ve zvlášť složitých případech může subjekt alternativního řešení sporů lhůtu podle věty první prodloužit o 30 dní, a to i opakovaně. Subjekt alternativního řešení sporů je povinen o každém prodloužení lhůty podle druhé věty neprodleně informovat strany sporu spolu s uvedením důvodu prodloužení lhůty.
13. Pokud mezi stranami sporu nedojde k uzavření dohody a subjekt alternativního řešení sporů na základě skutečností, které zjistí při alternativním řešení sporu, dospěje k odůvodněnému závěru, že prodávající porušil práva spotřebitele podle předpisů na ochranu práv spotřebitele, ukončí alternativní řešení sporu vydáním nezávazného odůvodněného stanoviska.
Článek XIII
Odpovědnost prodávajícího za vady a reklamační podmínky
1. Odpovědnost prodávajícího za vady a podmínky uplatnění a vyřízení reklamace se řídí příslušnými ustanoveními reklamačního řádu přijatého provozovatelem a zveřejněném na internetové stránce www.mabell.cz.
Článek XIV
Platnost smlouvy
1. Kupní smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do řádného splnění povinností obou stran vyplývajících z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek, které jsou její nedílnou součástí.
Článek XV
Ochrana osobních údajů
1. Osobní údaje kupujících zpracovává prodávající v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady č. 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen "GDPR") a zákonem č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů (dále jen "zákon o OOU").
2. Podmínky zpracování osobních údajů provozovatelem jsou specifikovány na internetové stránce www.mabell.cz v sekci Ochrana osobních údajů.
Článek XVI
Závěrečná ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na stránkách internetového obchodu www.mabell.cz v den odeslání objednávky kupujícím, pokud se strany nedohodnou jinak.
2. Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv změnit tyto obchodní podmínky, pokud si to bude vyžadovat změna obchodní politiky nebo platné legislativy.
3. Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím spotřebitelem výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Obč. zák."), zákona č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele, zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, jakož i dalšími souvisejícími předpisy. Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím podnikatelem se řídí podle zákona č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů.
4. Tyto obchodní podmínky jsou vypracované advokátní kanceláří Lanikova Group, s.r.o. pro provozovatele internetového obchodu, přičemž jsou chráněny ve smyslu zákona 185/2015 Sb. Autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů. Bez souhlasu autora je zakázáno toto autorské dílo jakýmkoli způsobem použít, a to zejména, nikoliv však výlučně, kopírovat, zveřejňovat, měnit, upravovat, rozšiřovat a jinak zneužívat.
5. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 8.4.2021.